noxiious

Snöoväder!!

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag kl 10, mycket skönt måste jag säga! Idag har det säkert hänt massa olyckor ute i världen, vilket väder det blev, det är mysigt med så här mycket snö, men någon måtta får det allt vara!
 
Martin har kört lastbil hela dagen idag, och jag har varit så orolig för honom, han ringer och säger att lastbilen har pajat, och det blev ju inte lättare att ta det lugnt då!! Nu ringde han och sa att han var påväg hem, han skulle slutat kl två idag, men det blev tre timmar övertid! Snälla kör försiktigt,jag vill ha en hel martin när han kommer hem!
 
Vi skulle ju som sakt åkt till tilda och oscar idag och tittat på lilla olle, men det fick bli inställt på grund av snön! Hoppas det lägger sig snabbt så man vågar ge sig ut!:)
 
Handlas måste ju göras i vilket väder det än är, så nu ska jag fixa lite tills martin kommer hem, då ger vi oss iväg till affären, får se hur det går! :)
 
Ha en mysig kväll!!
 
Så såg det ut för tre dagar sen. nu är det de tredubbela ute!
Ny bild kommer imorgon ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: