noxiious

<3 Torsdag <3

Kategori: Allmänt

Vilken fin dag vi fick idag, dagarna rullar på nu, förutom när man sitter hemma själv utan att ha en bil, det är så jobbit,jag känner mig helt instängd! Nu är det 11 veckor kvar tills vi flyttar till huset, och jag längtar ihjäl mig! man går hemma och räknar ner dagarna till både bäbis och huset :-)
 
Igår va jag med natta och ellen en stund, dom kom hem till mig och sedan följde båda med och handlade lite :) Känns som om man träffas alldeles för sällan! Men det blir bättre när vi snart bor i samma ort :)
 
Nu funderar jag på att baka lite sirapskakor tills min älskling kommer hem, han har väntat på det allades för länge som han har tjatat! ;)
 
 
 
Nu är det inte långt kvar älskling till vi får vårat lilla hjärta <3
Älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: