noxiious

Julklappar!

Kategori: Allmänt

Dagarna går visst undan när man gör saker! Nu är nästan alla julklappar inhandlade och det känns toppen, det är typ tre stycken kvar, efter fyra timmar på Ikano idag så kunde jag varken stå,gå eller ligga ner, hehe men så är det när man väntar något fint! <3 det är värt precis allt!!:)
 
Igår var jag hemma hos Matilda och lilltjejen Tyra, det blev mycket bus och snack :-)
 
Nu har tilda (kusinen) fått sin lilla bebis, han kom igår kväll, en liten Olle och han var så söt! Tycker att det är lite kul att min mamma vart först med att se och hålla honom, hehe:´ hoppas jag får komma och hälsa på dom snart! Nu är det bara väntan på att min lilla ängel ska komma, men vi får väl se hur fort det går, det är ju som sakt 12 veckor kvar:) <3
 
Nu ska jag äta lite innan jag ska sova, hungrig dygnet runt känns det som! Men det gör absolut ingenting! <3
 
:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: