noxiious

Äntligen fredag:)

Kategori: Allmänt

Nu har ännu en vecka gått, skönt när det blir helg så man slipper vara själv både på morgonen och under dagen, är så trött på det nu, det ska bli så skönt och flytta där det finns människor att ta sig till, föresten så kommer jag aldrig vara själv ändå! ;)
 
Igår var jag en sväng i Mjölby och hälsade på bror och mitt älskade brorsbarn <3 mamma lagade mat åt oss alla och sa att det skulle ta 20min, är man så hungrig så man håller på att dö så känns det jävligt långt! 2 timmar senare så blev alla mätta och belåtna =) hahaha!
 
Idag har jag och älskling varit tillsammans i 4år och 3månader, helt underbart <3 sjukt vad tiden går fort igentligen, speciellt nu när vi väntar oss en massa spännande saker:)
 
Idag kommer älskade Jessica till mig, som jag har längtat, kanske blir en tur till Ikano, men har inte bestämt oss än kanske blir Norrköping istället, men det är ju sånt som märks, det får diskuteras när hon kommer:)
 
Ha en underbar helg alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: