noxiious

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Nu rullar allt dagarna på:) Igår åkte jag tåg hem till natta för att sedan ta bilen hem till Matilda. Har inte träffat Matilda på evigheter så det var riktigt mysigt, hoppas verkligen att det blir av snart igen :))
 
Jag har ringt till den där jäkla försäkringskassan, och dom har slarvat bort mina papper som jag skickade in för två veckor sen!!! Man kan väl ha lite koll på alla papper, börja med ett nytt system så att alla kan fixa med sina ärenden på internet mycket smidigare! Så då är det bara att skicka om allt igen! lite smått irriterad är jag idag!
 
Hoppas att bror min kan komma och hämta mig idag så jag får träffa dom lite, man blir så låst när man inte har någon bil :/ men det får lösas:'
 
Nu kommer min plutt hem snart, ska väl fixa lite mat åt honom, min tjocka lastbilsgubbe!! hahahha
 
Hej sålänge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: