noxiious

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Jag sov ovanligt länge idag, väldigt skönt med tanke på att jag inte har kunnat sova dom andra nätterna! Det var visst ett tag sen nu man skrev i bloggen, men det har varit fullt upp här med massa fina nyheter:)
 
Om tre månader flyttar vi till hus, och jag längtar så mycket, datum för flytt är klart så nu är det bara att vänta:" det är inte äns kul att bo här hemma längre! Så nu vill jag att tiden ska rulla fort framåt så den dagen kommer så fort som möjligt!:) men jag har lärt mig att inte tänka på det tiden brukar gå lite fortare då :p
 
Dagarna går lite segt när man bara är hemma alla jobbar och är upptagna, men men, nu väntar jag på att min älskade vän Michaela ska komma hit <3
 
Imorgon ska jag försöka ge mig iväg till en kompis i Motala, ååååh vad jag längtar efter henne!!!!! <3
Nu ska jag fixa lite här hemma, och även fixa lite mer kaffe så man piggnar till lite ;)
 
Hejhej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: