noxiious

Hopp!

Kategori: Allmänt

Nu har vi sålt en av våra bilar och jag får återvänta till bussen kanske tåget, men det gör jag absolut inte i onödan! Jag skulle åka hem från sjukan igår efter att jag var och hälsade på min mamma som jobbade, och det tog mig ta me fan 50 min med bussen att åka hem när jag kunde gått hem på 20 min!! Va är det för omväg dom har börjat med? Shit asså jag kommer hålla mig så länge som möjligt här ikring.
 
Idag ska vi iväg och kolla på ett hus igen, leta leta leta, nu vill jag inte bo i lägenhet längre, roligare och pyssla och grejja i ett hus nu när man inte jobbar hihi.
 
Nu ska jag ska ge mig iväg till Linda och då kollade jag bussen och det skulle ta 15 min till henne, bäst fan det!
Där blir det mycket snack har inte sätts på jätte länge och självklart lite mys med hennes lillkille Noel :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: