noxiious

Hurra hurra hurra!! :))

Kategori: Allmänt

Det är inte så mycket som händer just nu, jag och Martin går och hoppas och är lite nervösa för huset som vi varit och tittat på nu två gånger, vi bara väntar, väntar, väntar och väntar!!
 
Idag gick jag upp kl åtta, shit vad händer, ena dagen sover jag till kl elva! sen sover jag inte alls knappt, så idag har det varit en lugn dag, bara tittat på tv och vilat, kan vara skönt det oxå, men kanske inte varje dag!! Hoppas verkligen att vi flyttar till ett annat ställe snart där det finns människor :))
 
Idag fyller älskade morfar år, och självklart ska jag dit och Martin följer med såklart :)) Väntar in honom nu så vi kan ge oss iväg :-)
 
Har oxå fått höra att hela expert ska läggas ner, alla butiker ska bort nu, tur att jag inte var kvar där, men tycker det är så tråkigt för alla som man känner att dom blir utan jobb, det är väldigt många som blir av med sina jobb nu inom kort :( Lycka till med att få nya jobb till alla er som blir av med expert jobbet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: