noxiious

Nervöst!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en jätte bra dag hemma hos Linda och Noel. Det blev mycket snack och en lagom lång promenad :) Nu inväntar jag Anna som ska komma på lite mat och fika, skönt att det kommer någon till mig nu när jag inte har någon bil, forfarande lite ledsen för det, men man kanske får något bättre än det längre fram i tiden.
 
Igår var vi som sakt och titta på ett hus, och jag hoppas verkligen att vi får det, annars kommer jag bli väldigt besviken! Nu har vi hoppats alldeles för länge! Inom två veckor får vi veta om det är vårat eller inte, så just nu håller jag alla tummar, fingrar och tår för att det ska bli vårat! Hjälp mig med det är ni snälla! :)
 
Nu ska jag fixa lite här hemma innan Anna landar här hemma, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: