noxiious

Nytt, nytt :)

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en helt underbar dag med Jessica:) hon har varit hos mig i två dagar nu, helt underbart!:) Det blev en sväng på Ikanohuset, måste tyvärr köpa mig en ny vinterjacka och ett par vinerskor, kul..eller inte skit tråkit, jag vill ha roligare saker! Men det är ju sånt som måste inhandlas, så det får väl bli så ;) kosta vad det vill :D
 
Idag vakna jag tidigt, tog en tidig buss hem till Linda och lilla Noel:) söta unge!
När jag skulle ta bussen så höll jag på att missa den! jag började spinga men tänkte sen, nae fan den kommer ju åka, men jag hade visst tur, bussen väntade på mig medans jag sprang lite försiktigt :p
 
Snart ska vi hämta en person som ska kolla på våran lägenhet :) Hoppas den är intressant!
Nu blir det att kolla på halv åtta hos mig;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: