noxiious

20130105

Kategori: Allmänt

Jag min latmask vaknade inte av klockan idag, när man ställer klockan kan man minsann sova, men icke annars! Jag och Martin skulle iväg till Matilda och Tyra vid tio, men vi kom iväg rätt skapligt ändå :)
 
Hos Matilda blev det mys och fika, det va kul att träffa dom, hade inte varit där på 1 månad, skärpning Madelene!!! ;)
 
Idag har jag kommit på att jag vill ha nintendo wii, så jag har något att göra om dagarna, kanske får inhandlas imorgon om jag kan röra mig vill säga :p Tycker så synd om mig själv så jag känner att jag måste unna mig något..hihi
 
Nu sitter Martin och hans kompisar och spelar pang pang spel och jag sitter i soffan och tittar på!! Men nu får det vara bra känner jag, dax att stänga av skiten! ;)
 
Trevlig lördagkväll :)
hej hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: