noxiious

20130111

Kategori: Allmänt

Hopp, då snöar det igen! det är rätt mysigt men det blir ju så halt ute..Pga att jag inte kunnat sovit på natten så har jag sovit till halv ett nu i två dagar, det känns sådär, känns som om hela dagen är förstörd. Martin har precis varit hemma och ätit lite lunch, och jag har idag provat på hallonbladste som jag hört så mycket om, jag tror det är en myt! men nu ska vi se om det stämmer, upp till bevis! :)
 
Igår va Madde här och åt mat och fikade lite innan hon skulle ge sig iväg på träning, vi fick jätte fina bebiskläder av henne, hon tycket det var kul att ge något fast inte bebis har kommit ut än,hehe
Sen under kvällen kom Michaela och Philip och gjorde oss sällskap till farmen som man nu måste se varje dag ;)
 
Ikväll kommer Natta hit efter att hon har slutat jobba, det ska bli mysigt att få träffa henne, kanske blir sista gången hon sätter sin fot i den här lägenheten :p haha
 
22 dagar kvar till flytten :)
 
40 dagar kvar till bebis, bf :D
 
Trevlig Kväll på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: