noxiious

20130114

Kategori: Allmänt

Nu är det bara 19 dagar kvar tills vi flyttar! weeeeiii!! Sista veckan kommer säkert gå hur långsamt som helst, tills dess sitter jag här hemma och inte kan göra så mycket mer än att se på tv, det är så härligt med en extrem foglossning ;) hehe
 
På onsdag ska dom stänga av elen hos oss i 9 timmar! Kul, ingen tv, ingen dator, inget kaffe och ingen mat! Hoppas verkligen att martin kan köra mig till Linda, annars blir det inte så kul känner jag, visst borde dom som stänger av elen stå för maten som blir förstörd!? fan inte mer än rätt ju.
 
Idag har jag haft besök, Linda och Noel kom hem till mig, har inte träffat dom på 1månad :O Så får det inte fortsätta! Ska kanske träffa dom imorgon också, får se till nu att det blir lite oftare <3
 
Nu väntar jag och martin på att farmen ska börja, det är litet tag kvar, så nu blir det mys i soffan framför tvn :D
 
Hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: