noxiious

20130117

Kategori: Allmänt

Nu börjar det kännas jobbigt att gå och vänta på att få flytta, dom sista två veckorna nu kommer gå jätte långtsamt känner ja! Jag är nästan mer nervös för att flytta än att bebis ska komma, tänk att starta ett nytt liv i ett hus och bebis, att man vaknar på morgonen och helt plötsligt är man någon annan stans :p men jag hoppas jag vänjer mig snabbt.
 
Igår var jag hemma hos Linda och Noel :) Martin körde mig med lastbilen dit, det börjar bli tungt att komma upp på lastbilen nu, haha. Det fick nog bli sista gången jag åkte med honom i den, jag åker hellre bil nu :)
 
Nu längtar vi sååå mkt efter bebis, nu börjar vi tänka på hur våran älskade son ser ut, vi vill så gärna träffa honom nu :) tur att det inte är långt kvar,undra om det bara är jag som inte har något tålamod när det gäller detta?:p
 
Nu ska jag fixa lite lunch åt mig, sen fixa mig för ikväll ska jag och martin till Matilda,jonas och tyra :D Ska bli mysigt att åka dit en sväng :-)
 
Trevlig dag/kväll :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: