noxiious

20130118

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag halv elva, det var rätt skönt faktiskt, med tanke på alla sömnlösa nätter. Idag var jag hos bm allt såg bra ut, han hade visst inte fixerat sig än som jag trodde :p vet inte om det är bra eller dåligt ;) men huvudet ligger fortfarande neråt :D pappa var snäll och körde mig dit och väntade på mig för att sen köra hem mig, mkt snällt!
 
Nu är det 15 dagar kvar tills flytten!
tjat tjat tjat jag vet, men jag vill så gärna flytta nu! Vill påminna er lite..hehe
 
Jag och martin var precis och köpte lite godis tills ikväll, det blir bara mys framför tvn, ska se till så han masserar mig lite också ;) Ikväll är det ju farmen också som vi absolut inte får missa, jag och martin är helt galna i det, haha!
 
Nu ska vi äta, det blir laxsoppa, mums!
 
Ni får ha en trevlig kväll och en underbar helg :) hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: