noxiious

20130121

Kategori: Allmänt

Igår fick jag panik och visste inte vart jag skulle ta vägen pga min jobba halsbränna som svider i både nacke och hals! Så jag tvingade med Martin till Ica maxi för att köpa Gaviscon som jag fick tipps av bm, och det verkade hjälpa jag kände inte av något under hela natten, får se om det går lika bra inatt..
 
Den här tiden på året är sååå tråkig, alla är sjuka! men vad ska man göra lixom.
 
Nu kommer tjatet igen <3
Det är bara 12 dagar kvar tills vi flyttar :D
Och det är 30 dagar kvar tills bebis är beräknad <3
 
Jag har nog aldrig längtat så här mycket som jag gör nu! men man lär sig att längtar man för mycket så går tiden dubbelt så sakta, men det struntar man i, för vad ska man annars tänka på!?
 
Idag blir det en lugn dag, och imorgon ska vi en sväng till mormor och morfar :D
 
Ta hand om er mina kära vänner!
puss&kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: