noxiious

20130123

Kategori: Allmänt

Idag va det inte så kul att vakna kl fem på morgen och vara jätte hungrig, men det var ju bara för mig att gå upp oh äta!:) Jag kunde somna om sen iallafall runt sju typ och vaknade när martin kom hem 11:30! haha
Inatt blev jag lite rädd faktiskt trodde hela min höft skulle gå av, den hade hoppat ur led under natten, så när jag ställde mig upp så knaka det så mycket att jag inte kunde lägga mig ner igen, jag undrar ibland om det är farligt!? Det kan ju inte vara bra att det är så löst, jag får verkligen ta det lugnt nu, jag ska bara tänka på flytten just nu och känna att jag orkar med det, vi ska till banker hit och dit, packa klart allt, och köpa klart alla saker till våran lilla bebis ;) Känner att det är det jag måste fokusera på nu och inget annat, ta det lugnt hemma dom andra dagarna!
 
Nu har Natta slutat jobbet, hon är nog påväg till mig nu :-)
Medans jag väntar på henne ska jag ta mig en kopp kaffe!
 
GLÖM INTE TITTA PÅ FARMEN IKVÄLL!! hahahaha
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: